Nieuws

Hoe (on)trouw is de consument?

Uit het onderzoek ‘The Unfaithful Consumer’ van Webloyalty UK dat gehouden is onder Britse consumenten, blijkt dat het consumentengedrag veranderd is ten opzichte van twee jaar geleden. Consumenten zijn...

Lees Verder
Hoe (on)trouw is de consument?

Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

18 Juli 2018: Kunstmatige intelligentie blijft innovatie in de detailhandel stimuleren volgens de nieuwe ranglijst die vandaag is gepubliceerd. Retail Insider introduceert samen met Webloyalty het Digital Retail...

Lees Verder
Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Ecommerce Nieuws

eDay 2019: Alibaba over datagedreven business
Sat, 21 Sep 2019
Yuefeng Sun zal op eDay 2019 een bijzondere keynote speech geven, want als Data Intelligence Scientist bij Alibaba Cloud weet hij als geen ander hoe de wereld er buiten de Google-achtigen uitziet. En hoe hij Europa bewerkt.

Infographic: op zoek naar balans
Sat, 21 Sep 2019
Veel Nederlanders zoeken naar balans in hun smartphonegebruik. Enerzijds is de smartphone heel nuttig en voor velen zelfs onmisbaar. Anderzijds zorgt de smartphone ook voor irritaties en frustratie, zo blijkt uit onderzoek van Ruigrok.

Zara plaatst pakketautomaat in flagshipstore Hamburg
Sat, 21 Sep 2019
Modeketen Zara plaatst in Duitsland pakketautomaten in zijn winkels. Alleen al in zijn flagshipstore in Hamburg kan de keten 700 pakketten uitleveren. In vijftien seconden zelfs.

Loading
slide down

Contact