Nieuws

Hoe (on)trouw is de consument?

Uit het onderzoek ‘The Unfaithful Consumer’ van Webloyalty UK dat gehouden is onder Britse consumenten, blijkt dat het consumentengedrag veranderd is ten opzichte van twee jaar geleden. Consumenten zijn...

Lees Verder
Hoe (on)trouw is de consument?

Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

18 Juli 2018: Kunstmatige intelligentie blijft innovatie in de detailhandel stimuleren volgens de nieuwe ranglijst die vandaag is gepubliceerd. Retail Insider introduceert samen met Webloyalty het Digital Retail...

Lees Verder
Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Ecommerce Nieuws

Valerie Vieira in managementteam MWM2
Tue, 23 Jul 2019
Het managementteam van marktonderzoeksbureau MWM2 wordt versterkt met Valerie Vieira (36). Zij wordt verantwoordelijk voor de kwantitatieve onderzoeksafdelingen van MWM2 en sales.

Microsoft investeert 1 miljard dollar in ontwikkeling kunstmatige intelligentie
Tue, 23 Jul 2019
Microsoft gaat 1 miljard dollar investeren in OpenAI om te kunnen concurreren met Google op het gebied van kunstmatige intelligentie.

Kaspersky waarschuwt voor nep FaceApps
Tue, 23 Jul 2019
Kaspersky waarschuwt dat er valse versies van de populaire FaceApp in omloop zijn. Volgens onderzoek van het cybersecuritybedrijf zijn afgelopen dagen zo´n 500 gebruikers slachtoffer geworden van net-FaceApps die worden gebruikt om smartphones te infecteren met zogeheten MobiDash adware.

Loading
slide down

Contact