Nieuws

Hoe (on)trouw is de consument?

Uit het onderzoek ‘The Unfaithful Consumer’ van Webloyalty UK dat gehouden is onder Britse consumenten, blijkt dat het consumentengedrag veranderd is ten opzichte van twee jaar geleden. Consumenten zijn...

Lees Verder
Hoe (on)trouw is de consument?

Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

18 Juli 2018: Kunstmatige intelligentie blijft innovatie in de detailhandel stimuleren volgens de nieuwe ranglijst die vandaag is gepubliceerd. Retail Insider introduceert samen met Webloyalty het Digital Retail...

Lees Verder
Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Ecommerce Nieuws

Emotionally Intelligent Design-expert Pamela Pavliscak: ?Design verandert op subtiele wijze hoe we zijn?
Sat, 23 Mar 2019
Technologie die onze emoties kan lezen en erop inspelen is een groeimarkt van tientallen miljarden. Groei die door integratie in veelgebruikte platformen de komende jaren zal versnellen. Met een belofte voor onder andere veiligheid, gezondheid en educatie. Mits we nu de juiste weg inslaan, aldus Pamela Pavliscak, Emotionally Intelligent Design-expert en oprichter van Change Sciences.

Infographic: vermijd deze valkuilen bij de landingspagina
Sat, 23 Mar 2019
Een goede landingspagina is minder eenvoudig dan het lijkt. Deze kan verpest worden door slechte typografie, lage kwaliteit foto's, trage laadtijden en slecht geschreven teksten. Red Website Design zette de vele valkuilen op een rij.

Elektronische prijsetiketten bij Colruyt
Sat, 23 Mar 2019
De Belgische supermarkt Colruyt gaat alle winkels uitrusten met elektronische prijsetiketten. Die moeten een fikse besparing opleveren.

Loading
slide down

Contact