Nieuws

Hoe (on)trouw is de consument?

Uit het onderzoek ‘The Unfaithful Consumer’ van Webloyalty UK dat gehouden is onder Britse consumenten, blijkt dat het consumentengedrag veranderd is ten opzichte van twee jaar geleden. Consumenten zijn...

Lees Verder
Hoe (on)trouw is de consument?

Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

18 Juli 2018: Kunstmatige intelligentie blijft innovatie in de detailhandel stimuleren volgens de nieuwe ranglijst die vandaag is gepubliceerd. Retail Insider introduceert samen met Webloyalty het Digital Retail...

Lees Verder
Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Ecommerce Nieuws

PostNL kiest voor uitzendkrachten in pakkettensorteercentra
Tue, 19 Feb 2019
PostNL gaat alleen nog werken met uitzendkrachten in zijn pakkettensorteercentra. PostNL wil naar eigen zeggen 'duidelijkheid geven in de maatschappelijke discussie over contracting'. Bedoeld wordt de kritiek op schijnconstructies.

E-commerce Walmart groeit dankzij online boodschappen
Tue, 19 Feb 2019
Het grote warenhuis Walmart, de belangrijkste concurrent van Amazon op de Amerikaanse markt, heeft zijn e-commerce omzet met 43 procent zien stijgen in het eerste kwartaal van het gebroken boekjaar. De totale omzet was met 138 miljard dollar ook hoger dan verwacht. Walmart noteerde een operationele winst van 6,1 miljard.

HelloFresh in de schappen van Plus Supermarkt
Tue, 19 Feb 2019
De maaltijden van HelloFresh liggen vanaf deze week in de schappen van alle 260 filialen van supermarktketen Plus. Dat vergroot de zichtbaarheid van het merk en de beschikbaarheid van de producten.

Loading
slide down

Contact