Nieuws

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Op donderdag 6 oktober staat Webloyalty met een stand (standplaats nummer 20) op het eDay evenement van Emerce. Op dit evenement kunt u hardcopies ontvangen van Webloyalty-onderzoeken die zijn uitgevoerd in opdracht van...

Lees Verder
Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Nieuw Webloyalty blog Tim van der Horst

Op onze Webloyalty blogsite staat het nieuwste blog van onze business development manager Tim van Ingen. In dit nieuwste blog van hem gaat hij dieper in op dynamic pricing (ook wel bekend onder...

Lees Verder
Nieuw Webloyalty blog Tim van der Horst

Ecommerce Nieuws

Echt waar, Proximus stopt met het telegram
Thu, 14 Dec 2017
Op 29 december 2017 stopt het Belgische bedrijf Proximus definitief met de dienst voor verzending en ontvangst van telegrammen, jaren nadat KPN dat al had gedaan.

Deloitte: minder tv, meer adblockers
Thu, 14 Dec 2017
Meer smartphones worden in 2018 gebruikt voor augmented reality, het aantal adblockers stijgt aanzienlijk, tv kijken neemt verder af, maar live tv blijft onverminderd populair. Het zijn enkele van de voorspellingen die advieskantoor Deloitte doet in zijn alweer zeventiende Technology, Media & Telecommunications rapport.

KLM aan de slag met voice via Google Home
Thu, 14 Dec 2017
KLM heeft een slimme assistent gelanceerd die via Google Home passagiers helpt met het inpakken van hun koffer. Reden is dat KLM wil weten of klanten zitten te wachten op spraakgestuurde diensten die niet direct met een airline worden geassocieerd, vertelt Karlijn Vogel, director Social van KLM.

Loading
slide down

Contact