Nieuws

Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

18 Juli 2018: Kunstmatige intelligentie blijft innovatie in de detailhandel stimuleren volgens de nieuwe ranglijst die vandaag is gepubliceerd. Retail Insider introduceert samen met Webloyalty het Digital Retail...

Lees Verder
Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Op donderdag 6 oktober staat Webloyalty met een stand (standplaats nummer 20) op het eDay evenement van Emerce. Op dit evenement kunt u hardcopies ontvangen van Webloyalty-onderzoeken die zijn uitgevoerd in opdracht van...

Lees Verder
Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Ecommerce Nieuws

Nico Maessen nieuwe CCO Merkle Nederland
Fri, 16 Nov 2018
Nico Maessen van Oogst is de nieuwe CCO van Merkle Nederland, het bedrijf waar Oxyma en zijn labels vorig jaar in opgingen.

SpaceX lanceert duizenden breedbandsatellieten meer
Fri, 16 Nov 2018
SpaceX mag zevenduizend satellieten meer lanceren om voor wereldomspannend brandbandnetwerk vanuit de ruimte.

NPO topscorer bij niet-live televisie
Fri, 16 Nov 2018
Zestien van de vijfentwintig online meestbekeken programma's komen van de NPO. SBS levert er twee, RTL zeven. Jongeren kijken iets meer on demand dan de totale kijkerspopulatie.

Loading
slide down

Contact