Nieuws

Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

18 Juli 2018: Kunstmatige intelligentie blijft innovatie in de detailhandel stimuleren volgens de nieuwe ranglijst die vandaag is gepubliceerd. Retail Insider introduceert samen met Webloyalty het Digital Retail...

Lees Verder
Kunstmatige intelligentie domineert ranglijst met retail-innovaties

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Op donderdag 6 oktober staat Webloyalty met een stand (standplaats nummer 20) op het eDay evenement van Emerce. Op dit evenement kunt u hardcopies ontvangen van Webloyalty-onderzoeken die zijn uitgevoerd in opdracht van...

Lees Verder
Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Ecommerce Nieuws

eDay: ?Het internet heeft Brexit en president Trump tot een harde realiteit gemaakt?
Sat, 22 Sep 2018
Emerce eDay, op donderdag 11 oktober, is het jaarlijks terugkerende evenement waarin Emerce de grenzen oprekt en iets verder kijkt dan het digitale domein. De komende weken stellen we je de sprekers aan je voor. Vandaag: Andrew Keen.

Infographic: stappenplan voor neprecensies
Sat, 22 Sep 2018
Online beoordelingen kunnen bedrijven maken of breken. 85 procent van de consumenten gaat af op beoordelingen van producten en diensten. Maar wat doe je met negatieve beoordelingen die blijkbaar alleen als doel hebben om je imago te beschadigen? Het gaat daarbij veelal om neprecensies en die zijn goed te herkennen. In deze infographic het stappenplan.

Muzikanten kunnen zelf muziek insturen bij Spotify
Sat, 22 Sep 2018
Muzikanten kunnen in de toekomst zelf muziek insturen via Spotify en daaraan rechtstreeks verdienen. Het Zweedse muziekplatform is afgelopen week een proef begonnen, waaraan artiesten als Noname, Michael Brun, VIAA en Hot Shade deelnamen.

Loading
slide down

Contact