Nieuws

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Op donderdag 6 oktober staat Webloyalty met een stand (standplaats nummer 20) op het eDay evenement van Emerce. Op dit evenement kunt u hardcopies ontvangen van Webloyalty-onderzoeken die zijn uitgevoerd in opdracht van...

Lees Verder
Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Nieuw Webloyalty blog Tim van der Horst

Op onze Webloyalty blogsite staat het nieuwste blog van onze business development manager Tim van Ingen. In dit nieuwste blog van hem gaat hij dieper in op dynamic pricing (ook wel bekend onder...

Lees Verder
Nieuw Webloyalty blog Tim van der Horst

Ecommerce Nieuws

Elon Musks drijfveer: innovatie of macht?
Sat, 21 Oct 2017
Hij was dit jaar geen week uit het nieuws: van hogesnelheidstrein Hyperloop en de grootste zelflandende raket ooit tot zonnedaken en bijna twee miljard dollar aan obligaties voor Tesla Model 3. Maar wat drijft duizendpoot Elon Musk nu echt?

Infographic: shoppable media
Sat, 21 Oct 2017
Van Pinterest tot Snapchat, menig platform probeert consument te verleiden tot de aankoop van artikelen. En dat lukt over het algemeen beter met koopknoppen of advertenties waarmee je artikelen direct kunt bestellen (zonder omleiding naar een webwinkel). Een naadloze klantreis is wel een voorwaarde, zo blijkt uit deze infographic van AdWeek.

Bitcoin passeert de 6000 dollar
Sat, 21 Oct 2017
De Bitcoin heeft vrijdag een nieuw record bereikt met een waarde van 6000 dollar. Daarmee komt de marktkapitalisatie op 100 miljard.

Loading
slide down

Contact