Nieuws

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Op donderdag 6 oktober staat Webloyalty met een stand (standplaats nummer 20) op het eDay evenement van Emerce. Op dit evenement kunt u hardcopies ontvangen van Webloyalty-onderzoeken die zijn uitgevoerd in opdracht van...

Lees Verder
Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Nieuw Webloyalty blog Tim van der Horst

Op onze Webloyalty blogsite staat het nieuwste blog van onze business development manager Tim van Ingen. In dit nieuwste blog van hem gaat hij dieper in op dynamic pricing (ook wel bekend onder...

Lees Verder
Nieuw Webloyalty blog Tim van der Horst

Ecommerce Nieuws

CDO LeasePlan: ?Ik wil lekker doorstomen?
Sat, 24 Feb 2018
Na ervaring bij FedEx en Air France-KLM moet Alsemgeest nu LeasePlan in de juiste vorm krijgen voor de snel veranderende markt. En werkt hij aan een tweeledige opdracht.

Infographic: innovatie in de autobranche
Sat, 24 Feb 2018
Zelfrijdende auto's, connected cars, deelauto's, slimme verkeerslichten, de autobranche is al enige tijd enorm in beweging. Krijgen we inderdaad nog de iCar van Apple onder ogen, of zijn het toch de grote autofabrikanten die ons echte vernieuwingen gaan brengen? 'Connected' wordt in elk geval de standaard in 2020, belooft deze infographic over de toekomst van het voertuig.

SEAL start ICO voor blockchainplatform tegen namaakindustrie
Sat, 24 Feb 2018
De Amsterdamse startup SEAL van broers Bart en Joris Verschoor start zondag een eigen muntuitgave, beter bekend als een ICO. Het bedrijf wil 33 miljoen euro ophalen voor een blockchainplatform waarmee de authenticiteit van bepaalde producten kunnen worden gewaarborgd.

Loading
slide down

Contact