Nieuws

Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

  Lees het rapport   Amsterdam, 31 mei 2017 – Het overgrote deel van de consumenten geeft nog altijd de voorkeur aan fysieke winkels. De traditionele winkel is nog steeds hét kanaal waar...

Lees Verder
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels

World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Consumenten zijn al sinds jaar en dag gevoelig voor aanbiedingen en voordelen. Toch hoeft besparen niet altijd te gaan over 1 + 1 gratis, of de grootste voordeelpakketten. Er zijn nog talloze andere manieren om als...

Lees Verder
World Savings Day: het moment om in te spelen op de bespaarbehoeftes van consumenten

Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Op donderdag 6 oktober staat Webloyalty met een stand (standplaats nummer 20) op het eDay evenement van Emerce. Op dit evenement kunt u hardcopies ontvangen van Webloyalty-onderzoeken die zijn uitgevoerd in opdracht van...

Lees Verder
Hardcopies Webloyalty rapporten op eDay

Nieuw Webloyalty blog Tim van der Horst

Op onze Webloyalty blogsite staat het nieuwste blog van onze business development manager Tim van Ingen. In dit nieuwste blog van hem gaat hij dieper in op dynamic pricing (ook wel bekend onder...

Lees Verder
Nieuw Webloyalty blog Tim van der Horst

Ecommerce Nieuws

Microsoft blaakt van gezondheid
Thu, 26 Apr 2018
De cloud bepaalde wederom de kwartaalresultaten van Microsoft. Het softwarebedrijf zag zijn omzet over het derde kwartaal van het gebroken boekjaar met 16 procent groeien naar 26,8 miljard dollar. Onder de streep bleef 7,4 miljard over, 35 procent meer dan een jaar geleden.

Amazon: kwartaalomzet stijgt 43 procent tot 51 miljard
Thu, 26 Apr 2018
Amazon.com boekt over het eerste kwartaal een enorme omzetsprong: een toename van 43 procent tot 51 miljard dollar. Het verwacht dat de verkopen in het tweede kwartaal ook kunnen groeien met een percentage tot 42 procent. Beleggers reageren positief op de cijfers.

Snapchat gaat adverteren met reclame die niet kan worden weggedrukt
Thu, 26 Apr 2018
Snapchat gaat vanaf half mei video-advertenties testen die niet kunnen worden weggedrukt. Het gaat om zeer korte filmpjes van hooguit zes seconden.

Loading
slide down

Contact