Webloyalty in het nieuws

19-10-2016 - Customer Talk - 'Inspelen op de juiste doelgroep in retail is een kwestie van leeftijd'

20-09-2016 - Marketing Tribune - 'Retailstrategie in tijden van innovatie' (magazine)

07-09-2016 - TravelNext - 'De veranderende rol van de reisaanbieder; van faciliteren naar digitaal informeren'

05-09-2016 - TravelNext - 'Consumententrends in travel, de achtergrond van beslissingen'

03-09-2016 - CustomerTalk - 'De urgentie van technologische innovatie in retail'

01-09-2016 - Brisk Magazine - 'Vier tips om te profiteren van technologische innovatie in retail'

31-08-2016 - Shopper Marketing Update - 'Vier tips om te profiteren van technologische innovatie in retail'

31-08-2016 - TomorrowMobile - 'Vier tips om te profiteren van technologische innovatie in retail'

31-08-2016 - Emerce - 'Vier tips om te profiteren van technologische innovatie in retail'

20-07-2016 - CustomerTalk - 'Reiziger eist transparante en proactieve communicatie'

19-07-2016 - Marketing Tribune - 'Showrooming biedt kansen voor zowel online als offline retailers' (magazine)

14-07-2016 - GfK - 'Een veilige vakantiebestemming is doorslaggevend voor de reizende consument'

12-07-2016 - Shoppermarketingupdate - 'Hoe blijf je als offline retailer relevant in een online wereld?'

29-06-2016 - Travmagazine - 'Uitdagende tijden voor de reisaanbieder' (magazine)

23-06-2016 - Hospitality Management - 'Veiligheid bepaalt vakantiekeuze'

23-06-2016 - Thailandblog - 'Veiligheid bestemming belangrijkste aspect keuze vakantie"

22-06-2016 - Reisverzekeringblog - 'Veiligheid bestemming belangrijkste aspect bij keuze vakantie'

22-06-2016 - Reisbizz - 'Veiligheid belangrijkste factor bij boeken vakantiebestemming'

22-06-2016 - Tripnieuws - 'Veiligheid belangrijkste factor bij boeken vakantiebestemming'

21-06-2016 - Popolsku - 'Veiligheid doorslaggevend bij keuze vakantiebestemming'

21-06-2016 - Travelpro - 'Slechts een op de tien is loyaal aan reisaanbieder'

21-06-2016 - Nederlanders Leven - 'Veiligheid doorslaggevend bij keuze vakantiebestemming'

21-06-2016 - Beveiligingsnieuws.nl - 'Veiligheid belangrijkste reden bij keuze vakantieland'

21-06-2016 - Nu.nl - 'Veiligheid doorslaggevend bij keuze vakantiebestemming'

09-06-2016 - Emerce - 'Mobiele loyaltyprogramma’s vinden slimme toepassingen wearables'

06-06-2016 - Emerce - 'Slim gebruik smartphone versterkt engagement mobiele loyaltyprogramma’s'

01-06-2016 - Management Team - '5 tips om in te spelen op het veranderend consumentengedrag'

25-05-2016 - Tomorrow Mobile - 'Ruim helft 55+ers verwacht komende 2 jaar meer online te winkelen'

17-05-2016 - Creditexpo - 'Vijf tips om als retailer klanten te binden'

13-05-2016 - Customertalk - 'Veranderend consumentengedrag uitdaging voor retailers'

13-05-2016 - Gunpowder - 'Vijf tips om als retailer klanten te binden'

13-05-2016 - Briskmagazine - 'Vijf tips om als retailer klanten te binden'

12-05-2016 - Shoppermarketingupdate - 'Vijf tips om als retailer klanten aan je te binden'

12-05-2016 - Marketing Tribune - 'Vijf tips om als retailer klanten aan je te binden'

11-05-2016 - Digitailing - 'Vijf tips om als retailer klanten aan je te binden'

11-05-2016 - De Ondernemer - 'Zo bind je als retailer klanten aan je'

11-05-2016 - Fonk Online - 'Vijf tips om als retailer klanten aan je te binden'

11-05-2016 - Emerce - 'Vijf tips om als retailer klanten aan je te binden'

22-04-2016 - Marketing Tribune - 'Online winkelen: waar hebben 55 plussers behoefte aan?'

08-04-2016 - Twinkle - 'Wie de 55-plusser goed bedient, heeft de toekomst in retail'

06-04-2016 - Emerce - 'De kracht van het mobiele loyaltyprogramma'

23-03-2016 - Bloem en Blad - 'Ouderen verwachten vaker online te shoppen'

22-03-2016 - Retaildetail.nl - '55-plussers spelen ook online op veilig'

22-03-2016 - Schoenvisie - 'Waarom 55-plussers nog niet massaal online winkelen'

22-03-2016 - Brisk Magazine - 'Ruim helft 55-plussers verwacht komende twee jaar meer online te winkelen'

21-03-2016 - Optitrade - 'Webwinkels hebben geen oog voor 55-plusser'

21-03-2016 - Customertalk.nl - 'Persoonlijk contact voor 55-plussers ook online belangrijk'

18-03-2016 - FashionUnited - 'Gfk: 55-plussers winkelen steeds vaker online'

18-03-2016 - Retailnews.nl - 'Ouderen verwachten vaker online te shoppen'

18-03-2016 - Tomorrow Mobile - 'Ruim helft 55-plussers verwacht komende twee jaar meer online te winkelen'

18-03-2016 - Nederlanders Leven - '55-plusser gaat steeds vaker online winkelen'

18-03-2016 - In de kijker - 'Ruim helf 55-plussers verwacht komende twee jaar meer online te winkelen'

17-03-2016 - Ouderenjournaal - ’55-plusser gaat steeds vaker online winkelen

17-03-2016 - Emerce - 'Webwinkels hebben geen oog voor 55-plusser'

17-03-2016 - Nu.nl - '55-plusser gaat steeds vaker online winkelen'

16-03-2016 - Marketing Tribune - 'Winkelstraat behoeft transformatie'

02-02-2016 - Emerce - 'Retailer, pas op met al die prijsstunts'

29-01-2016 - Emerce - 'Meer winst door digitale verrijking van de winkelvloer'

07-01-2016 - Lewiswire' - 'Vijf trends die de retailsector domineren in 2016'

07-01-2016 - Emerce - 'Vijf trends die de retailsector domineren in 2016'

22-12-2015 - Retailwatching - ‘Zo haal je meer uit mobile

08-12-2015 - Emerce - ‘Hoe verhoog je de klantloyaliteit in de self service reisbranche?

27-11-2015 - Managersonline - ‘Sint koopt cadeaus op het laatste moment

27-11-2015 - Drogisterij.net - Wanneer koop jij je Sinterklaascadeaus?

27-11-2015 - Digitailing - Sint koopt cadeaus op het laatste moment

26-11-2015 - Kassa - '25% Nederlanders koopt Sinterklaascadeaus al na de zomer'

26-11-2015 - Women-online - ‘Sinterklaascadeaus worden op het laatste moment gekocht

26-11-2015 - Fabmama - Kwart koopt Sinterklaascadeaus al na de zomer

26-11-2015 - Emerce - Sint koopt cadeaus op het laatste moment

26-11-2015 - Nu.nl - Ruim een kwart koopt Sinterklaascadeaus al na de zomer

18-11-2015 - Entertainmentbusiness - ‘Ticket steeds belangrijker communicatiemiddel

05-11-2015 - Emerce - ‘De mobiele consument: hoe koopt en betaalt hij, en waar doet hij dat?

22-10-2015 - Marketing Tribune - ‘Hoe vul je de drie fases van de aankoopcyclus in?

22-09-2015 - Marketingonline - ‘Marketing in de festivalbranche: beloon je trouwe gasten

24-06-2015 - TravelNext - ‘De invloed van totale ontkoppeling van content en techniek op toerisme en recreatie

05-06-2015 - Ikwilmobielwerken - ‘Krijg meer tevreden klanten dankzij mobiele devices: 6 tips

03-06-2015 - RetailWatchting – 'Focus op customer centricity, dan volgt de omzet vanzelf

26-05-2015 - ManagersOnline ´Klant centraal stellen is essentieel voor toekomst reisorganisaties´

26-05-2015 - CustomerFirst ´Reisorganisaties snappen belang customer centricity´

23-05-2015 - Medianieuws ´Nederlandse reiziger wil maatwerk´

23-05-2015 - CustomerTalk ´Klant centraal stellen van levensbelang in reisbranche´

23-05-2015 - Emerce ´Nederlandse reiziger wil maatwerk´

23-02-2015 - Pretwerk ´Wat doet technologie met de markt van travel en leisure´

22-05-2015 - TravelNext ´Klant wil centraal staan in reisaanbod´

04-05-2015 - CustomerTalk ´Klantloyaliteit in het digitale tijdperk´

04-05-2015 - Emerce ´Vijf tips om klantloyaliteit te stimuleren´

04-05-2015 - Brisk Magazine ´Vijf tips om de klantloyaliteit te verbeteren´

01-05-2015 - ICT Berichten ´5 tips om klantloyaliteit te verbeteren´

01-04-2015 - Retailing 'In Nederland is er nog geen voorbeeld van een organisatie die al 100% omnichannel gereed is'

16-03-2015 - Travelnext ´Succesformule voor Travel: focus op customer experience en centricity´

13-03-2015 - Webwinkelweblog ´Zonder personalisatie minder omzet´

11-03-2015 - Emerce ´Focus op dienstverlening creeert loyale klanten´

03-02-2015 - TravConnect ´De toekomst van de travelmarkt´

03-02-2015 - Emerce ´Loyalty in de travelindusrtie begint met lef´

01-12-2014 - RetailWatching ´Drie tips voor online klantrelaties met de feestdagen´

28-11-2014 - SalesOnline ´55% van de Nederlanders laat zich leiden door korting bij online shoppen´

27-11-2014 - FrankWatching ´Infographic online shopgedrag´

25-11-2014 - Brisk Magazine ´Nederlander laat zich leiden door korting bij online shoppen´

24-11-2014 - Managers Online ´Nederlander valt ook voor online korting´

24-11-2014 - Telegraaf ´Nederlander laat zich leiden door korting bij online shoppen´

21-11-2014 - Linda Nieuws ´Bewezen: we hebben een zwak voor online kortingen´

21-11-2014 - Nederlands Communicatie Nieuws ´55% van de Nederlanders laat zich leiden door korting bij online shoppen´

21-11-2014 - Nederlands Media Nieuws ´55% van de Nederlanders laat zich leiden door korting bij online shoppen´

20-11-2014 - Emerce ´Beate Ushe rolt loyaliteitsprogramma uit´

29-10-2014 - Admanager ´Michel la Pierre nieuwe countrymanager bij Webloyalty´

29-10-2014 - Marketing Tribune 'Webloyalty breidt uit naar Nederland'

29-10-2014 - Channel Connect 'Webloyalty breidt uit naar Nederland'

slide down

Contact